Ik burst meestal wel hoor, maar ik probeer het beiden. In BC2 alleen burst eigenlijk. Hier vind ik beiden werken.
Net weer een rondje met redelijke hitreg gehad en daarvoor met vertragingen niet normaal. Iemand schoot me al dood voor hij door de deur kwam (ik zat om de hoek).
Zal een dezer dagen filmpje maken.
Misschien niet relevant ofzomaar ik krijg na een paar dagen altjd enorm slechte hitreg en lagspikes met gamen.
Issue blijkt te liggen in mijn Ziggo modem/router die nu dagelijks in de nacht ff een kwartiertje uitgaat.
Sindsdien is het ook opgelost.
Welk modem van Ziggo heb jij, de Ubee?
Ik reset dat ding ook regelmatig. Ik gebruik alleen het routerdeel niet meer van dat ding (heb uit laten schakelen) en mijn router is nu een Draytek (en daarvoor een Net Gear).
Hoe zet jij dat ding uit trouwens? Zover ik weet kan ik er niet in?
Nog een rondje van gisteren. Hier rubberbanding van hier tot Tokio, maar gek genoeg wel een prima hit reg.
Ik wil het graag allebei
Je ziet hier trouwens ook dat ik hier niet in 0,1 seconde dood ben en dat ik ook gewoon tijd heb om te reageren.
Das wel apart.. Welk modem heb je Rog3r? Zit hier ook met Ziggo, maar kom geen lag spikes tegen ofzo. (Alles in 1 plus abbo)
Et rubberbanden valt bij jou nog wel mee, zodra ik de networking slider ook maar iets verminder rubberband ik 3x zo hard..
Ik wil het niet weten!![]()