Avond,
Ik worstel met een puzzel en ik kom er niet uit, mijn hit reg loopt hopeloos achter. En voordat iedereen begint te leuteren over mijn skills die ik niet zou hebben, ik heb een screenshot en een slomo video waar je het goed kunt zien. Toevallig is mijn tegenstander Ovie:
Je ziet dat de eerste twee kogels raak zouden moeten zijn, maar geen hit geven. De 5 kogels daarna zijn echt zo mis als wat, omdat Ovie opzij stapt en ik niet snel genoeg volg, maar ik krijg daar wel doodleuk hitmarkers op.
De laatste paar dagen is die vertraging zo bizar erg, dat het voor mij echt meer te spelen is. En dan kijk ik naar de crisp en spot on hit reg van Third in deze ronde:
http://www.youtube.com/watch?v=NB649SQOrGw
En dan denk ik allemachtig, mijn gameplay zal misschien niet zo top zijn, maar in de manier van spelen zie ik niet zulke grote verschillen, hij mikt schiet en de tegenstanders vallen bij bosjes. In mijn geval moet ik maar geluk hebben dat er hits geregistreerd worden en dat ze daadwerkelijk neer gaan.
Ik zoek me dus een ongeluk wat die lag zou kunnen veroorzaken. Maar ik heb inmiddels geen flauw idee meer.
Ik heb Ziggo 120 Mbit / 10 Mbit en voorheen had ik 40 / 4 (en daarmee was mijn hitreg beter).
Met mijn specs is volgens mij weinig mis.
Core i7 3Ghz
Nvidia GTX560Ti
6Gb Ram
Windows 7 x64
Draytek Router (pas vervangen, omdat ik dacht dat dat wellicht het probleem was, hiervoor had ik een Net Gear)
Heel soms is mijn hit reg wel goed en dan merk ik ook dat ik geen instant deaths heb. Als ik slechte hitreg heb, dan ben ik ook in 0,1 seconde dood als iemand op mij schiet. Ik heb dan niet eens kans om met mijn ogen te knipperen. Soms heb ik het idee dat hoe lager de ping, hoe slechter het te spelen is. Ik heb bijvoorbeeld meer last op Nederlandse servers dan buitenlandse servers met een hogere ping. Hier in Nederland is mijn ping meestal tussen de 10 en 20.
Ik probeer dus uit te vlooien wat er aan de hand is. Ik heb mijn PC ook opnieuw geinstalleerd en ik speel nu de laatste paar weken met een schone installatie met alleen BF3 erop (en Fraps). Mijn FPS is 60+ ik het al met die slider gespeeld, alle grafische opties gehad, maar niets helpt.
Ik hoef echt niet de beste te zijn, maar ik wil wel een redelijke gameplay met de juiste hit reg hebben. Aan EA en aan DICE heb je geen fluit. Support reageert wel, maar dan krijg je vragen als ' draai eens DX Diag'en DICE reageert niet, die is niet thuis.
Iemand enig idee in welke hoek ik het zoeken moet? Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd was de hardware specs zijn van Third en Ovie en wat voor internetverbinding zij hebben.

Reply With Quote