Bedankt voor alle reacties lui!
Een levendig forum hebben jullie hier.
Ik weet als geen ander dat gekilled worden door een MAV erg irritant is, men kan je daarna ook niet meer reviven.
Maar in een situatie waarin de vijand alle basissen heeft heb je ook weining opties meer en mortars door een plafond schieten vind ik toch echt wel glitchen en dus niet kunnen.
Misschien is het wel een idee om een post te starten met daarin een poll waarin jullie leden wordt gevraagd of ze MAV kills wel willen toestaan. (misschien ook metteen mortars en C4 op een metro ter discussie stellen?)
Ik weet dat de Avengers.nl server MAV'en tot een maximum van 6 kills toestaan en daarna word je keer op keer door de auto admin gekilled. Ook een optie lijkt mij.
Een MAV is en blijft natuurlijk van origine een "surveillance device"
Groet Superbibor.
Last edited by superbibor; 11-02-2012 at 15:57.
Daarvoor is er de infantry only server, denk ik.. daar kun je zonder M320, clay, c4 en rpg spam spelen![]()
homos gebruiken alleen mavs , dus jij bent er ook een xantor ???![]()
nuke the planet ........ join GAMERT
superbibor,
Ik was die nacht de enige admin op de Metro server dus ik heb je hoogstwaarschijnlijk gekickt. Ik weet het fijne er niet meer van, maar ik kan me nog herinneren dat we door goede teamwork jullie de basis hebben dichtgedrukt en het glitchen, mortaren en MAV headshotten toen begon. Misschien en zelfs hoogstwaarschijnlijk was het niet correct van mij om je naar een aantal waarschuwingen alsnog te kicken, maar wanneer een aantal het verpesten voor een groot deel is voor mij de keuze gauw daar - iedereen zat te whinen over MAV kills en cheats. Cheats waren natuurlijk bullcrap, maar dit ging natuurlijk ook nergens over.
Inmiddels is het, dankzij verfijnde regels, duidelijk geworden dat MAV killen gewoon toegestaan is, maar wanneer je (niet zozeer jij, jij was gewoon de ongelukkige om de kick te krijgen) ook gaat glitchen (nogmaals; niet zozeer jij) is bij mij de maat vol.
Samenvattend, mijn excuses voor mijn wellicht overmaatse reactie t.b.v. je speelstijl en ik hoop dat je alsnog terug komt om lekker met ons te gamen. Probeer dan alleen eens een M320 of een USAS ipv een MAV.
ReSpawN