Hallo iedereen,
Bij deze zou ik graag een aanvraag willen indienen tot het joinen van jullie BF3-clan. Ik ben het zoals velen zat om te lonewolfen, en zoek een leuke groep waarmee ik deftig kan spelen op public servers en waarmee ik ook wat clanwars mee kan doen.
Over mij :
- Ik ben Wouter, 18 jaar en ben afkomstig uit België. Ik speel BF3 al vanaf de bèta en speel voornamelijk infantry-only servers. Als class speel ik meestal medic. Ik ben meestal een uur of 2 onlijne per dag, en heb een headset en TS3 ter beschikking. Buiten het spelen van battlefield ben ik ook nog leider in de chiro (een jeugdbeweging die de meeste nederlanders niet kennen blijkbaar ^^) en voetbal ik af en toe ook nog eens. Ik studeer in Antwerpen en volg de richting orthopedagogie.
Wat ik zoek :
- Ik zoek een gezellige en vooral actieve clan. Ik zou graag op dagelijkse basis met mensen spelen, en een vereiste die ik hierbij wel stel is het hebben en het actief gebruiken van een teamspeak 3 server. Niets zo leuk als met 4 mensen een server te joinen, in een squad te gaan en via TS3 te communiceren zodat je heel de server ownt. Verder hoop ik gewoon op een gezellig verblijf en ook wel wat clanwars. Altijd leuk om op een iets hoger niveau tegen anderen te kunnen spelen.
Hier nog even mijn battlelog-account voor de geïntresseerden.
Ziezo, dat is denk ik alles voor nu. Moesten er nog vragen zijn zal ik blij zijn deze te beantwoorden.
Mvg,
Wouter

Reply With Quote