top![]()
Sticky deze please![]()
Relaxte clan hoor GMRTgisteren tijdje samen ge-gamed, leuk op teamspeak, zeker wel knalle
i'd like to stay tbh ^^
Gebanned op eigen 64 man Metro server voor "Cheaten" ...... Zucht.... ok 103-11 is ook wat aan de hoge kant maar cheaten nee nooit
We moeten toch wat met dat vote 2 ban systeem....
Cheers Third
(Wil ook wel graag admin worden btw![]()
vanacht met Third gespeeld en er waren meerdere cheaters op de server maar helaas kon ik ingame nog geen commands geven. We hebben Funk kunnen bereiken die twee van deze gasten kon bannen maar vervolgens kwamen er nieuwe bij met name als Il1l1I1I1lI1111, deze wist met een pistool 5 mensen te killen op de spawn in een enkele salvo. Na een voteban werd deze de server afgegooid maar tot onze verbazing logde hij vrolijk weer in.....
daarna volgde de voteban op Third en ook die was helaas succesvol echter kon hij daarna de server niet joinen maar had een perm ban aan zijn broek hangen. Is er dan ook iets als een cheat waarbij de voteban niet werkt vraag ik mij af.
nog los van het feit dat het natuurlijk raar is dat een van ONS van de eigen server gebanned kan worden.
the clown has returned
Third, stuur de boys die toegang hebben tot pro-con (oid) een PM
Gisteren 3 glitchers gebanned. Faggots.
Er werd gisteren ook een !voteban gedaan op mij, omdat ik een !voteban deed voor iemand die duidelijk de C vlag glitch gebruikte op Metro. Blijkbaar schopte ik daar meerdere mensen mee tegen het zere been. Gelukkig had mijn !voteban het niet gehaald en kwam Funky op tijd op de server om EN de glitcher EN de jankbal van de !voteban te bannen. Ze waren blijkbaar vriendjes.
Klopt, de Voteban kent nog géén whitelist, dit komt in het volgende release.
@Pipo, je rechten zijn vanavond in orde.
edit: Third zijn ban is weg. Die gozer is gebannend op zijn GUID. Hij heeft dus nog meerdere key´s op voorraad liggen om in te loggen.
Daar doe je niks tegen aan dan blijven bannen.