+1, ook een van de redenen waarom ik het aankaartte. Aangezien ik ook een vlieger ben zou dit wel kick zijn om een goeie vlieg map erop te hebben.
Wake Island is qua vliegen k*t omdat je met de F35 nooit de Flanker eruit kan vliegen. In deze map is een eerlijke dogfight dus niet eens mogelijk helaas.
Zelfde voor de andere Karkand mappen.
Dus een operation Firestorm/Caspian border of Kharg Island zou ideaal zijn.
Idd, het is geen doen om met een F35 een Flanker neer te halen. Lang genoeg remmen en hij gaat in de hover mode....
BF3 - Reaz90
Enige optie is de Soft-Brake functie te binden via BF3 Settings Editor van Realmware. Echter heb ik dit nog niet echt aan de praat gekregen.
Als iemand het wel werkend heeft hoor ik dit graag. Kunnen we eindelijk de Flankers uit de lucht knallen!
Edit: Maargoed, back on topic.
Hey allemaal, alweer een tijdje geleden dat ik Gamert bezocht, de laatste keer zat het nog soort van aan GeenStijl verbonden. Ik wou even melden dat speler "[GMRT]Fpsx" misbruik maakt van admin rechten, hij kickte me namelijk van de Wake Island server toen ik zijn vliegtuig neerschoot. Toen ik opnieuwe joinde om te vragen waar hij mee bezig is, werd ik opnieuw gekickt maar dit keer voor high ping.
Zoals je kan zien is dit onzin en een slap smoesje.
Ik maak nu al een tijdje gebruik van jullie server en hij staat in mijn favorites, maar ik vind dit soort gedrag gamert onwaardig en ik hoop dat jullie actie ondernemen tegen dit soort misbruik.
geen autobalance @ wake server? of hoe ziet het precies